Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 246  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0018522^"
  1. GLONEK, Matej. Zvyšovanie konkurencieschopnosti vybraného podniku s využitím nástrojov marketingového mixu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2024. 66 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. BLATNICKÁ, Martina. Spotrebiteľské správanie pri kúpe rýchloobrátkového spotrebného tovaru v potravinárskom maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2024. 63 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce845.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. FRAŇOVÁ, Elena. Význam category manažmentu pre online predajňu : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2024. 62 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha491.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. DVORSKÁ, Martina. Význam category manažmentu v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2024. 53 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. JURENÍK, Martin. Vzťah category managementu, shopper marketingu a trade marketingu a ich význam pre spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2024. 59 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. MACHALKOVÁ, Ivana. Úloha emocionálnej inteligencie v marketingu a jej využitie v obchode : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2024. 59 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. ORGONÁŠ, Jozef - JANKOVIČ, Michal. Category Management. Reviewed by: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1st Editiion. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 174 s. [8,7 AH]. ISBN 978-80-225-5143-4.
  8. HELIOVÁ, Tatiana. Branding ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 92 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.7 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  9. ŠKRABÁKOVÁ, Katarína. Obmedzenie používania jednocentových a dvojcentových mincí a jeho výhody pre spoločnosť : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 55 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. SOÓS, Tomáš. Využitie paradigmy franchisingu v podnikaní na realitnom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 58 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.