Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0018559^"
  1. WEISS, Erik et al. Prediction of Extraction Companies’ Development. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Montenegrin Journal of Economics. - Podgorica : Economic Laboratory for Transition Research. ISSN 1800-5845, 2023, vol. 19, no. 4, pp. 7-18. VEGA 1/0363/20.
    článok

    článok

  2. JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Erik. Sociálne médiá v marketingu vybranej značky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 35-44.
    článok

    článok

  3. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - WEISS, Roland. Analýza trendov a KPI vo vybranom podniku. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 52-57.
    článok

    článok

  4. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - ZUZIK, Jozef. Marketingové aktivity spoločnosti Martinus. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 58-62.
    článok

    článok

  5. KOPČÁKOVÁ, Janka - WEISS, Erik. Methodology of Creation of Indexes in the Field of the Business Environment. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2023. ISSN 2585-8785, 2023, vol. 16, no. 1-2, pp. 48-58.
    článok

    článok

  6. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - WEISS, Roland. Marketingové nástroje vybranej spoločnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5132-8, s. 51-66. ITMS 3131011T564.
    článok

    článok

  7. HODOR, Jakub. Online marketing spoločnosti  Wantee  s.r.o : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 48 s.
    kniha

    kniha

  8. GUŽÍK, Martin. Marketingový komunikačný mix spoločnosti SWAM s.r.o : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 56 s.
    kniha

    kniha

  9. HALÁSZOVÁ, Soňa. Návrh marketingovej stratégie začínajúceho e-shopu : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 76 s.
    kniha

    kniha

  10. STRELKOVÁ, Simona. Online marketingová stratégia spoločnosti Happymelancholic : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Zuzik. Košice, 2023. 52 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.