Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0019168^"
  1. DIANOVSKÁ, Júlia. Nové trendy nadnárodných spoločností v obchode s dôrazom na ľudské zdroje : dizertačná práca. Škol. Jana Štofilová. Bratislava, 2010. 158 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. ČERNEJOVÁ, Petronela. Maloobchod a špecifiká riadenia ľudských zdrojov : bakalárska práca. Školiteľ: Júlia Dianovská. Bratislava, 2010. 42 s.
    kniha

    kniha

  3. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008, dotlač 2009. 164 s. [6,997 AH]. ISBN 978-80-225-2564-0. [Počet ex. : 13, z toho voľných 12, prezenčne 1]
  4. DIANOVSKÁ, Júlia. Marketingové aktivity ako prostriedok podpory maloobchodného odbytu. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 78-81.
    článok

    článok

  5. DIANOVSKÁ, Júlia. Rozvoj ľudského kapitálu ako trend kontinuálneho zvyšovania úspešnosti, výkonnosti a efektívnosti podniku. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 60-65.
    článok

    článok

  6. KASARDOVÁ, Mária. Vývojové tendencie maloobchodu v Slovenskej republike : bakalárska práca. Škol. Júlia Dianovská. Bratislava, 2009. 48 s.
    kniha

    kniha

  7. DIANOVSKÁ, Júlia. Význam Bratislavského kraja v súvislosti s návštevnosťou a mzdovým ohodnotením ako vybranými štatisticky spracovanými kategóriami. In 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7.
    článok

    článok

  8. DIANOVSKÁ, Júlia. Výhody pre maloobchodníka vyplývajúce z osobitného postavenia marketingu. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 47-52.
    článok

    článok

  9. DIANOVSKÁ, Júlia. Marketing ako dôležitá súčasť podpory maloobchodného odbytu. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 10-14.
    článok

    článok

  10. DIANOVSKÁ, Júlia. Aktuálne otázky euromeny, jej distribúcie a vplyvu na podnikateľskú sféru. In Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Košice : PHF v Košiciach, 2008. ISBN 978-80225-2633-3, s. 28-32.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.