Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 78  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0019272^"
  1. LUKÁČOVÁ, Simona. Podstata a význam regionálneho marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2012. 52 s.
    kniha

    kniha

  2. RUSNÁK, Marek. Hodnotenie marketingovej stratégie firmy „Armatúra“ s. r. o. a návrh na zlepšenie stratégie : diplomová práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2012. 91 s.
    kniha

    kniha

  3. PETIOVÁ, Michaela. Marketing kultúrnych inštitúcií : diplomová práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2012. 81 s.
    kniha

    kniha

  4. PIRČÁK, Daniel. Marketingový mix v konkrétnom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2011. 48 s.
    kniha

    kniha

  5. ILČÍKOVÁ, Katarína. Marketing neziskových organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2011. 43 s.
    kniha

    kniha

  6. LOVÁSOVÁ, Ingrida. Komunikačná stratégia Slovakia Ring Agency, s. r. o. : diplomová práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2011. 84 s.
    kniha

    kniha

  7. VALKOVIČOVÁ, Miroslava. Reklama ako jeden z nástrojov komunikačného mixu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2011. 58 s.
    kniha

    kniha

  8. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Riadenie imidžu univerzít ako jeden z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Vanda Lieskovská. Bratislava, 2011. 164 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. MAREC, Jozef. Nové trendy v marketingu a marketingovej komunikácií mesta Michalovce : diplomová práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2011. 72 s.
    kniha

    kniha

  10. STARINCOVÁ, Katarína. Nové trendy v marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Nimrichterová. Košice, 2011. 67 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.