Výsledky vyhľadávania
- RATKOVSKÁ, Gabriela. Špecifiká budovania corporate identity nefiremných subjektov s aplikáciou na možnosť zvyšovania medzinárodného imidžu krajiny, regiónu či sídla : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2011. 161 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.3 MB z IP adresy EU po prihlásení - MORGOŠOVÁ, Barbora. Dopad hospodárskej krízy na rozvojovú pomoc v celosvetovom meradle : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Ratkovská. Bratislava, 2011. 49 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 416.2 KB z IP adresy EU po prihlásení - RATKOVSKÁ, Gabriela. Imidž a identita - vzájomné vzťahy a súvislosti. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5, s. 333-336. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
- TÁNCZOSOVÁ, Jana. Grécka finančná kríza a jej konzekvencie pre ekonomiku EÚ : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Ratkovská. Bratislava, 2011. 53 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 870.1 KB z IP adresy EU po prihlásení - ŠUMICHRASTOVÁ, Zuzana. Možnosti zvyšovania medzinárodného imidžu krajiny, regiónu, či sídla : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Ratkovská. Bratislava, 2011. 58 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 532.1 KB z IP adresy EU po prihlásení - RATKOVSKÁ, Gabriela. Dopady svetovej finančno-hospodárskej krízy na územné subjekty. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 96-109. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
- RATKOVSKÁ, Gabriela. Vybrané metódy hodnotenia imidžu územných subjektov. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 430-436. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
- RATKOVSKÁ, Gabriela - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0, s. 311-316. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
- ZORKÓCIOVÁ, Otília - RATKOVSKÁ, Gabriela. Historické medzníky budovania corporate identity. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 682-687. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
- ŠRANKOVÁ, Martina. Postavenie afrických krajín v medzinárodnom obchode : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Ratkovská. Bratislava, 2010. 52 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 358.6 KB z IP adresy EU po prihlásení