Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0025265^"
  1. ANDRAŠČÍKOVÁ, Kristína - EMIROVNA SEIFULLAEVA, Maisa. Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944, 2012, roč. 7, č. 1, s. 2-14.
    článok

    článok

  2. PAVLOVNA ROZANOVA, Tatiana - IGOROVNA YURINA, Veronika - ANDRAŠČÍKOVÁ, Kristína. Aktuálne problémy marketingu v malom a strednom podnikaní (akcent na podmienky trhu Ruskej federácie). In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944, 2012, roč. 7, č. 2, s. 20-27.
    článok

    článok

  3. ANDRAŠČÍKOVÁ, Kristína. Transnacionálne korporácie a ich vplyv na národné a svetovú ekonomiku : diplomová práca. Škol. Ladislav Lysák. Bratislava, 2010. 73 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.