Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0028659^"
  1. BELANÍKOVÁ, Barbora. Online marketingová stratégia cestovateľského blogu : diplomová práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2018. 73 s.
    kniha

    kniha

  2. BRINZOVÁ, Ivana. Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2018. 49 s.
    kniha

    kniha

  3. MOKRÁŇOVÁ, Paulína. Využitie sociálnych médií pri uvádzaní filmov do slovenských kín : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2018. 49 s.
    kniha

    kniha

  4. OLÁH, Ľuboš. Úloha distribučných centier v podmienkach globalizácie obchodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2013. 154 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. STOLIČNÝ, Peter. Uplatnenie online marketingu v marketingovej stratégií vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2013. 55 s.
    kniha

    kniha

  6. ŠTRBAVÝ, Milan. Technológia RFID a jej miesto v európskej logistike : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2013. 51 s.
    kniha

    kniha

  7. ČIČALOVÁ, Martina. Význam distribučných činností v podmienkach globalizácie obchodovania : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2013. 45 s.
    kniha

    kniha

  8. JENČO, František. Efektívnosť reklamných kampaní využitím nástrojov online marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2013. 55 s.
    kniha

    kniha

  9. HRUBÍKOVÁ, Laura et al. Marketing tajného kina. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 76-85 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. OLÁH, Ľuboš. Základné piliere a problémy logistiky na Slovensku. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 68-78. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.