Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0029456^"
  1. BARTOŠOVÁ, Veronika. Supermarketová šmolhystéria. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2013. ISSN 1335-0684, 3. október 2013, roč. 23, č. 39, s. 48-49.
    článok

    článok

  2. BARTOŠOVÁ, Veronika. Kouzlo zvané reakční časy. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Červen-Červenec 2011, roč. 7, č. 6-7, s. 39.
    článok

    článok

  3. BARTOŠOVÁ, Veronika. Product placement a jeho využitie na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 75 s.
    kniha

    kniha

  4. BARTOŠOVÁ, Veronika. Cenové stratégie v malých a stredných podnikoch : bakalárska práca. Škol. Ivana Luliaková. Bratislava, 2009. 49 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.