Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0029516^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Poznatky zo skúmania vplyvu vybraných premenných na pozicioning webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania v segmente online predaja leteniek v SR. In Knowledge Management News. - Bratislava : Obchodná fakulta EU. ISSN 1338-7553, 10.3.2014, s. 1-7 online.
    článok

    článok

  2. LUSTIG, Miroslav. Marketing web stránky : bakalárska práca. Školiteľ: Matúš Borguľa. Bratislava, 2014. 40 s.
    kniha

    kniha

  3. BORGUĽA, Matúš. Reverzná distribúcia v prostredí SR : dizertačná práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2014. 140 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. POLÁK, Martin. Zelený marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Matúš Borguľa. Bratislava, 2014. 48 s.
    kniha

    kniha

  5. KLIČKOVÁ, Šárka - BORGUĽA, Matúš. Spotrebiteľská gramotnosť a vzdelávanie spotrebiteľov v Európskej únii. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 189-196 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  6. MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Dodržiavanie zásad systematického riadenia ako východisko pre úspešnú realizáciu projektov. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 35-40 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  7. MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing identity : design that sells : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2013, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-546-1, s. 335-351. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/047/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  8. BORGUĽA, Matúš. Rozvojové ciele milénia. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 201-211. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  9. ČONTOFALSKÁ, Martina. Separácia odpadov v prostredí SR : bakalárska práca. Školiteľ: Matúš Borguľa. Bratislava, 2013. 53 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠUSTEROVÁ, Ivana. Recyklácia v prostredí SR : bakalárska práca. Školiteľ: Matúš Borguľa. Bratislava, 2013. 46 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.