Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0029638^"
  1. RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 81-88. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  2. RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-8. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  3. ONUŠKOVÁ, Jana. Sponzoring a jeho využitie v rámci komunikácie s cieľovou skupinou : bakalárska práca. Škol. Kamila Rubaninská. Bratislava, 2009. 42 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.