Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0029642^"
  1. HUČKOVÁ, Lenka. Guerilla marketing a jeho využitie v komunikačnej stratégii : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2014. 58 s.
    kniha

    kniha

  2. PAĽKO, Peter. Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2014. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. KUKUČKOVÁ, Terézia. Virálny marketing a jeho využitie na oslovenie cieľovej skupiny : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 36 s.
    kniha

    kniha

  4. KEVICKÁ, Marika. Virálny marketing na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 44 s.
    kniha

    kniha

  5. SVOBODOVÁ, Lenka. Guerilla marketing ako nástroj marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 52 s.
    kniha

    kniha

  6. DANIELOVÁ, Zuzana. Moderné formy marketingu na internete : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 48 s.
    kniha

    kniha

  7. PAĽKO, Peter - ŠILHÁROVÁ, Marta. Significance of SEO in marketing strategy. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 358-367 [CD-ROM]. I-13-105-00.
    článok

    článok

  8. ŠILHÁROVÁ, Marta - PAĽKO, Peter. Advantages of applying modern marketing methods. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 413-418 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  9. ŠILHÁROVÁ, Marta - PAĽKO, Peter. Objectives and barriers to marketing innovation. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 131-137. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  10. PAĽKO, Peter. Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 495-503, CD-ROM. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.