Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0029677^"
  1. STAŠINIAKOVÁ, Marta. Uplatňovanie manažmentu kategórií v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2012. 110 s.
    kniha

    kniha

  2. PAĽKO, Peter - STAŠINIAKOVÁ, Marta. Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 580-589. PMVP 2316076.
    článok

    článok

  3. STAŠINIAKOVÁ, Marta - PAĽKO, Peter. Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 668-676. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  4. STAŠINIAKOVÁ, Marta. Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente s dôrazom na distribučný manažment. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 322-327. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  5. STAŠINIAKOVÁ, Marta. Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-6. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  6. STAŠINIAKOVÁ, Marta. Postavenie tanečného umelca v trhovej ekonomike : bakalárska práca. Škol. Mária Tajtáková. Bratislava, 2009. 47 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.