Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0034060^"
  1. KNAPIK, Peter. [Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 318-322. Recenzia na: Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem / Otília Zorkóciová - Barbora Brynkusová ; recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. 1. vyd. - Bratislava : Sprint 2, 2012. - ISBN 978-80-89393-91-6.
    článok

    článok

  2. BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2012. 149 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. IZAKOVIČOVÁ, Monika. Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2012. 50 s.
    kniha

    kniha

  4. PASTVOVÁ, Miroslava. Sociálne siete a ich využitie v komunikačnej politike medzinárodných firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2012. 53 s.
    kniha

    kniha

  5. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem. Recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2012. 163 s. [6,28 AH]. Economics. VEGA 1/1185/12. ISBN 978-80-89393-91-6. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR). [Počet ex. : 21, z toho voľných 17, prezenčne 4]
  6. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy krízy na medzinárodný marketingový program firiem v EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 790-806. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  7. NEUHAUSOVÁ, Katarína. Personálna politika medzinárodnej firmy v čase súčasnej finančno - hospodárskej krízy : bakalárska práca. Školiteľ: Daniel Krajčík. Bratislava, 2011. 58 s.
    kniha

    kniha

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Tendencie vývoja medzinárodného marketingového programu. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5, s. 458-464. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  9. BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 19-30. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  10. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Corporate Identity Implementation in Business Entities in Slovakia. In Journal of International Scientific Publications : Economy & Business. - Bulgaria : Info Invest, 2011. ISSN 1313-2555, 2011, vol. 5, part 3, pp. 552-570. VEGA 1/4562/07, VEGA 1/0803/10. Dostupné na : <https://www.scientific-publications.net/download/economy-and-business-2011-3.pdf> 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.