Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0034726^"
  1. BACHMANN, Pavel - KANTOROVÁ, Kateřina. From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048, 2016, č. 36, s. 29-41.
    článok

    článok

  2. BACHMANN, Pavel. Vybrané problémy transparentnosti českého neziskového sektoru. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2012. ISSN 1212-3609, 2012, roč. 15, č. 2, s. 104-114.
    článok

    článok

  3. BACHMANN, Pavel. Disparity obcí v oblasti poskytování informací. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2010. ISSN 1212-3609, 2010, roč. 13, č. 2, s. 125-136.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.