Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0035322^"
  1. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. Zostavovatelia Denisa Ďuričeková, Michal Chyla ; recenzenti Vanda Lieskovská, Mária Antošová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [617 s.]. ISBN 978-80-225-3730-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. HAJDUOVÁ, Zuzana - ĎURIČEKOVÁ, Denisa - ANDREJKOVIČ, Marek. Dôchodkový systém na Slovensku. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IV. (2013) : zborník príspevkov zo IV. medzinárodnej vedeckej konferencie : 12. - 13. 3. 2013, Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3612-7, s. 8-16 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. MOŠČÁKOVÁ, Anna. Six Sigma ako metóda kvality. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-8] CD-ROM. I-13-112-00.
    článok

    článok

  4. ĎURIČEKOVÁ, Denisa - HAJDUOVÁ, Zuzana - ANDREJKOVIČ, Marek. Analysis of Present Value of Pension Account. In Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej : zarządzanie. - Częstochowa : Sekcja Wydawnictw Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2013. ISSN 2083-1560, 2013, nr 11, s. 88-96.
    článok

    článok

  5. BRIČOVÁ, Zuzana. Business English – odborná angličtina na vysokých školách ekonomického zamerania. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-6] CD-ROM.
    článok

    článok

  6. GAJDOŠ, Jozef - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Opatrenia na zvýšenie efektívnosti využívania zdrojov v malých a stredných podnikoch. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-7] CD-ROM. VEGA 1/0822/13.
    článok

    článok

  7. DEMJANOVÁ, Lucia. Konkurenčná stratégia podniku – prípad očných optík na Slovensku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  8. STANKOVIČ, Lýdia. Vplyv podnikovej kultúry na dosahovanie cieľov podniku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-7] CD-ROM. VEGA 1/0812/13.
    článok

    článok

  9. SPIŠÁKOVÁ, Emília - KIŠO, Štefan. Teoretické aspekty vplyvu klastrov na rozvoj regiónu. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-8] CD-ROM. VEGA 1/0506/13.
    článok

    článok

  10. PRIVIDIOVÁ, Eva - VEŠKRNOVÁ, Alžbeta. Využitie anglického jazyka v ekonomických vedách. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-7] CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.