Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0036529^"
  1. IHNÁTOVÁ, Zuzana - REŽNÁKOVÁ, Eva. The Importance of Reflecting Intercultural Differences in Building PR Campaign Strategy. In Creative and knowledge society : international scientific journal. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2017. ISSN 1338-5283, 2017, vol. 7, no. 1, pp. 17-30.
    článok

    článok

  2. IHNÁTOVÁ, Zuzana - REŽNÁKOVÁ, Eva. Vybrané aspekty pôsobenia globálnej značky. In Global media journal. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2016. ISSN 1339-5246, 2016, roč. 4, č. 1, s. 63-71.
    článok

    článok

  3. REŽNÁKOVÁ, Eva. Analýza vplyvu reklamných médií na spotrebiteľské správanie v kultúre. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2013. ISSN 1337-9313, 2013, roč. 5, č. 2, s. 22-33.
    článok

    článok

  4. REŽNÁKOVÁ, Eva. Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 195-201.
    článok

    článok

  5. REŽNÁKOVÁ, Eva. Interkultúrne rozdiely vo vnímaní kultúrnych produktov : diplomová práca. Škol. Mária Tajtáková. Bratislava, 2010. 68 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.