Výsledky vyhľadávania
- SMEJOVÁ, Andrea. Neuromarketing a jeho využitie v komunikačnej stratégii značky v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2014. 51 s.
- FOGAŠOVÁ, Veronika. Nové komunikačné média v maloobchodnej sieti : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2014. 167 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠVIHROVÁ, Monika. Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2013. 60 s.
- ĎURFINOVÁ, Adriana. Shopper marketing v marketingovej stratégií maloobchodu : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2013. 70 s.
- VARGOVÁ, Diana. Využitie nových foriem komunikácie v priamom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2013. 62 s.
- FOGAŠOVÁ, Veronika. Marketingová komunikácia v segmente seniorov. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, s. 146-153.
- HORVÁTHOVÁ, Veronika. Merchandising ako efektívna forma podpory značky v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2012. 48 s.
- KIŠŠOVÁ, Renáta. Nové formy marketingovej komunikácie vo vybranej maloobchodnej jednotke : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2012. 66 s.
- MÉSZÁROSOVÁ, Veronika. Analýza vplyvu klasických a novodobých komunikačných foriem na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2012. 63 s.
- FOGAŠOVÁ, Veronika - OLÁH, Ľuboš. Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing. In Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4, s. 68-78. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.