Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0037336^"
  1. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - ĎURKECH, Boris. Úspešná symbióza moderného marketingu a vojenskej vedy v oblasti marketingovej stratégie. In Ekonomika podnikov a regiónov - 1997 : zborník z medzinárodnej konferencie, Bardejovské Kúpele, 7.-9.5.1997. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISBN 80-85668-49-1, s. 360-364.
    článok

    článok

  2. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - JAGERČÍK, Štefan - ĎURKECH, Boris. Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike. In Zborník vojenskej akadémie. - Liptovský Mikuláš : Vojenská akadémia SNP, 1995. ISSN 1335-0935, 1995, roč. 2, č. 1, s. 233-242.
    článok

    článok

  3. JAGERČÍK, Štefan et al. Kognitívna veda pri algoritmizácii rozhodovacieho procesu v automatizovaných systémoch riadenia. In Psychologie v ekonomické praxi : určeno pro psychologii práce a její aplikace. - Praha : Karolinum, 1995. ISSN 0033-300X, 1995, roč. 30, č. 3-4, s. 137-144.
    článok

    článok

  4. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - ĎURKECH, Boris. Manager dneška pre zajtrajšok & manager zajtrajška pre dnešok. In Zborník vojenskej akadémie. - Liptovský Mikuláš : Vojenská akadémia SNP, 1994. ISSN [1335-0935], 1994, roč. 1, č. 4, s. 133-143.
    článok

    článok

  5. ĎURKECH, Boris et al. Algorithmization of the decision making process of the operator automation systems. In Studia psychologica. - Bratislava : Slovak Academy Press, 1994. ISSN 0039-3320, 1994, roč. 36, č. 2, s. 91-101.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.