Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0037505^"
  1. KILICHOV, Mukhriddin - OLŠAVSKÝ, František. Sustainable Tourism Development: Insights From Accommodation Facilities in Bukhara Along the Silk Road. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 2, s. 12-25.
    článok

    článok

  2. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. Segmentácia trhu. Recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 99 s. [4,88 AH]. ISBN 978-80-225-5048-2.
  3. OLŠAVSKÝ, František. Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 4, s. 25-41.
    článok

    článok

  4. OLŠAVSKÝ, František. Marketing územných jednotiek v kontexte komunálnych volieb 2014. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 4, s. 43-57.
    článok

    článok

  5. BALHAR, Vítězslav, Jr. Marketing v procese globalizácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 96 s. [6,820 AH]. ISBN 978-80-225-3157-3. [Počet ex. : 11, z toho voľných 6, prezenčne 4]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.