Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0038111^"
  1. PALUŠ, Hubert - LOUČANOVÁ, Erika - PAROBEK, Ján. Certifikácia lesov a jej inovačný vplyv na podnikové procesy. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094, 2023, č. 48, s. 8-13.
    článok

    článok

  2. ROKONALOVÁ, Alena - PAROBEK, Ján - ČERNOTA, Mikuláš. Komparatívna analýza prínosu lesného hospodárstva do ekonomiky Slovenskej a Fínskej republiky. In Finančná výkonnosť lesného hospodárstva a drevospracujúceho priemyslu v meniacich sa podmienkach : zborník pôvodných vedeckých prác. - Zvolen : Technická univerzita vo Zvolene, 2020. ISBN 978-80-228-3249-6, s. 90-98 onlline. VEGA 1/0666/19.
    článok

    článok

  3. PAROBEK, Ján - KALAMÁROVÁ, Martina - LOUČANOVÁ, Erika. Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 126-133.
    článok

    článok

  4. LOUČANOVÁ, Erika - PAROBEK, Ján. Spoločensky zodpovedné podnikanie prostredníctvom retroinovácií. In Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2014. ISSN 1338-435X, 2014, roč. 4, č. 1, s. 69-79.
    článok

    článok

  5. PAROBEK, Ján. Globálny pohľad na využívanie dreva a pôdy vo svete. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 227-230. VEGA 1/0466/09.
    článok

    článok

  6. DOVČÍKOVÁ, Anna - PAROBEK, Ján. Sociálno-ekonomické zmeny a ich vplyv na vybrané časti pracovnoprávnych predpisov SR v porovnaní s krajinami EÚ. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 93-96.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.