Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0038238^"
  1. ĎAĎO, Jaroslav - VALKOVCOVÁ, Kamila. Formalizácia procesu marketingového plánovania v MaSP na Slovensku. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127, 2013, roč. 5, č. 2, s. 170-168.
    článok

    článok

  2. ĎAĎO, Jaroslav - VALKOVCOVÁ, Kamila. Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 1335-7069, 2012, roč. 13, č. 1, s. 40-48.
    článok

    článok

  3. VALKOVCOVÁ, Kamila. Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-5].
    článok

    článok

  4. VALKOVCOVÁ, Kamila. Význam marketingového plánovania a bariéry jeho uplatnenia v praxi. In Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5, s. 1-10.
    článok

    článok

  5. VALKOVCOVÁ, Kamila. Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 293-298.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.