Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 81  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0038771^"
  1. JANÍČEK, Jakub. Marketingový a manažérsky koncept založenia zubnej ambulancie : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 82 s.
    kniha

    kniha

  2. NOVODOMCOVÁ, Terézia. Trendy v maloobchode ako súčasť budúceho rozvoja retailu : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 83 s.
    kniha

    kniha

  3. NIKODEMOVÁ, Terézia. Nedostatok pracovnej sily a odbornosti obchodného personálu : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 84 s.
    kniha

    kniha

  4. ZENTKOVÁ, Lucia. Zmeny v spotrebiteľskom správaní vplyvom moderných technológií : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 70 s.
    kniha

    kniha

  5. VAJDOVÁ, Petra. Digitálna stratégia elektronického obchodu : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 70 s.
    kniha

    kniha

  6. BUDKEOVÁ, Silvia. Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť obchodných spoločností : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 58 s.
    kniha

    kniha

  7. GERGELY, Martin. Nové trendy v budovaní zákazníckej lojality : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 61 s.
    kniha

    kniha

  8. HERMANNOVÁ, Romana. Maloobchod vs. zákaznícka skúsenosť, zážitok zákazníka z nakupovania : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 44 s.
    kniha

    kniha

  9. REINOLDOVÁ, Erika. Vplyv kultúrnych faktorov na nákupné správanie spotrebiteľov : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 41 s.
    kniha

    kniha

  10. HODOSYOVÁ, Marcela. Marketing globálnej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2019. 91 s.
    kniha

    kniha