Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0040507^"
  1. KOVÁČOVÁ, Jana. Product placement v podmienkach Slovenskej republiky a jeho pôsobenie na spotrebiteľa : bakalárska práca. Školiteľ: Petronela Luprichová. Bratislava, 2010. 50 s.
    kniha

    kniha

  2. ČIHOVSKÁ, Viera - KOVÁČOVÁ, Jana. Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2010. ISSN 1337-9313, 2010, roč. 2, č. 1-4, s. 35-45. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.