Výsledky vyhľadávania
- KUŽELKA, Filip - JANIKOVIČOVÁ, Sabina - POLLÁK, František. Strategic Analysis of Competitive Dynamics in the Mobile Phone Accessories Industry: Insights from Tempered Glass Manufactures. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 0323-262X, 2025, roč. 54, č. 1, s. 20-35. VEGA 1/0110/24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 353.2 KB dostupné po prihlásení - POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - KALAMEN, Kristián. Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790, 2025, vol. 37, special Issue, pp. 85-97. VEGA 1/0110/24, 01SVV22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 292.6 KB dostupné po prihlásení - KOVÁŘÍKOVÁ, Viktorie - DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. Effective Marketing Mix of a Manufacturing Company in the Context of Sustainability and Competitiveness. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944, 2025, roč. 20, č. 1, s. 19-32. VEGA 1/0110/24, IGMP I-25-103-00.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 178 KB dostupné po prihlásení - KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Guiding the Future: Digitalization, Sustainability, and Resilience in Building Tomorrow's Value Chains. In Generic, Convergence and Model Approaches of Environmental Production and Logistics in Business Development in Slovakia I. : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-144-2, pp. 13-30. VEGA 1/0465/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 431 KB dostupné po prihlásení - BOOROVÁ, Brigita. Selected Current Trends in Logistics. In Generic, Convergence and Model Approaches of Environmental Production and Logistics in Business Development in Slovakia I. : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-144-2, pp. 4-12. VEGA 1/0465/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 244.7 KB dostupné po prihlásení - RICHNÁK, Patrik. Eco–Management and Audit Scheme (EMAS) Adoption and Environmental Sustainability: A Comparison of European Engagement. In Generic, Convergence and Model Approaches of Environmental Production and Logistics in Business Development in Slovakia I. : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-144-2, pp. 40-52. VEGA 1/0465/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 353.7 KB dostupné po prihlásení - RAKOVSKÁ, Júlia. Development of Municipal Waste Recovery and Disposal Rates in the Regions of the Slovak Republic in the Context of the Waste Management Programme. In Generic, Convergence and Model Approaches of Environmental Production and Logistics in Business Development in Slovakia I. : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-144-2, pp. 31-52. VEGA 1/0465/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 528 KB dostupné po prihlásení - POLLÁK, František et al. Corporate Reputation in the Context of Sustainable Development : (Monograph). Reviewers: Jakub Soviar, Petra Pártlová. 1st Edition. Frankfurt am Main : Neowiss - Europäischer Wissenschaftsverlag, 2024. [267 s.] [12,34 AH]. VEGA 1/0140/21. ISBN 978-3-945484-32-6.
- BAŠTÝŘOVÁ, Klára - KALAMEN, Kristián - POLLÁK, František. The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Study of Automotive Companies in the Czech Republic. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 0323-262X, 2024, roč. 53, č. 4, s. 229-242. VEGA 1/0110/24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 408.2 KB verejne dostupné - Management in Marketing Communications. Edited by: František Pollák. 1st Edition. London : IntechOpen, 2024. 190 s. [10,4 AH]. ISBN 978-0-85466-619-5.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 3.4 MB dostupné po prihlásení