Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 196  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0040718^"
  1. KUŽELKA, Filip - JANIKOVIČOVÁ, Sabina - POLLÁK, František. Strategic Analysis of Competitive Dynamics in the Mobile Phone Accessories Industry: Insights from Tempered Glass Manufactures. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 0323-262X, 2025, roč. 54, č. 1, s. 20-35. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené353.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - KALAMEN, Kristián. Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790, 2025, vol. 37, special Issue, pp. 85-97. VEGA 1/0110/24, 01SVV22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené292.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. KOVÁŘÍKOVÁ, Viktorie - DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. Effective Marketing Mix of a Manufacturing Company in the Context of Sustainability and Competitiveness. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944, 2025, roč. 20, č. 1, s. 19-32. VEGA 1/0110/24, IGMP I-25-103-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené178 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Guiding the Future: Digitalization, Sustainability, and Resilience in Building Tomorrow's Value Chains. In Generic, Convergence and Model Approaches of Environmental Production and Logistics in Business Development in Slovakia I. : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-144-2, pp. 13-30. VEGA 1/0465/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené431 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. BOOROVÁ, Brigita. Selected Current Trends in Logistics. In Generic, Convergence and Model Approaches of Environmental Production and Logistics in Business Development in Slovakia I. : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-144-2, pp. 4-12. VEGA 1/0465/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené244.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. RICHNÁK, Patrik. Eco–Management and Audit Scheme (EMAS) Adoption and Environmental Sustainability: A Comparison of European Engagement. In Generic, Convergence and Model Approaches of Environmental Production and Logistics in Business Development in Slovakia I. : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-144-2, pp. 40-52. VEGA 1/0465/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené353.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. RAKOVSKÁ, Júlia. Development of Municipal Waste Recovery and Disposal Rates in the Regions of the Slovak Republic in the Context of the Waste Management Programme. In Generic, Convergence and Model Approaches of Environmental Production and Logistics in Business Development in Slovakia I. : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-144-2, pp. 31-52. VEGA 1/0465/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené528 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. POLLÁK, František et al. Corporate Reputation in the Context of Sustainable Development : (Monograph). Reviewers: Jakub Soviar, Petra Pártlová. 1st Edition. Frankfurt am Main : Neowiss - Europäischer Wissenschaftsverlag, 2024. [267 s.] [12,34 AH]. VEGA 1/0140/21. ISBN 978-3-945484-32-6.
  9. BAŠTÝŘOVÁ, Klára - KALAMEN, Kristián - POLLÁK, František. The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Study of Automotive Companies in the Czech Republic. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 0323-262X, 2024, roč. 53, č. 4, s. 229-242. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF408.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. Management in Marketing Communications. Edited by: František Pollák. 1st Edition. London : IntechOpen, 2024. 190 s. [10,4 AH]. ISBN 978-0-85466-619-5.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.4 MBdostupné po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.