Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0041070^"
  1. VOLEK, Martin. Aktivizácia medzinárodného cestovného ruchu SR s Ruskou federáciou : dizertačná práca. Školiteľ: Ľudmila Novacká. Bratislava, 2015. 165 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Destinatour 2013 : destinačný manažment cestovného ruchu : metodická príručka destinačného manažmentu pre potreby Bratislavského kraja. Recenzenti Marta Kulčáková, Jaroslava Spanring. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [189 s.]. ISBN 978-80-225-3751-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Destinatour 2013 : destinačný manažment cestovného ruchu : metodická príručka destinačného manažmentu pre potreby Bratislavského kraja. Recenzenti Marta Kulčáková, Jaroslava Spanring. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 189 s. [24,44 AH]. ISBN 978-80-225-3752-0. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  4. VOLEK, Martin. Dôležitosť sociálnych médií pre cestovný ruch. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [S. 1-10].
    článok

    článok

  5. TÖRÖKOVÁ, Martina. Promotion v podniku cestovného ruchu : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Volek. Bratislava, 2012. 50 s.
    kniha

    kniha

  6. MACHYNOVÁ, Zuzana. PR v podniku cestovného ruchu : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Volek. Bratislava, 2012. 39 s.
    kniha

    kniha

  7. VOLEK, Martin. Promoting Central Europe to Russian visitors. In International case studies for hospitality and tourism management students and trainees. - Iasi : editura Tehnopress, 2011. ISBN 978-973-702-848-8, s. 60-63.
    článok

    článok

  8. VOLEK, Martin. Charakteristika a správanie ruských turistov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-4.
    článok

    článok

  9. VOLEK, Martin. Online marketing strategies for travel agencies. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 590-599.
    článok

    článok

  10. VOLEK, Martin. Charakteristika ruských turistov a ich požiadavky. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 570-573.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.