Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0042382^"
  1. MORAVČÍKOVÁ, Dominika. Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 96-109.
    článok

    článok

  2. MORAVČÍKOVÁ, Dominika. Vybrané problémy spoločnej poľnohospodárskej politiky EÚ : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Sabo. Bratislava, 2013. 83 s.
    kniha

    kniha

  3. MORAVČÍKOVÁ, Dominika. Podmienky a dopady zavedenia eura v krajinách bývalej V4 : bakalárska práca. Školiteľ: Stanislava Veselovská. Bratislava, 2011. 51 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.