Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0044333^"
  1. ŠKARBA, Tomáš - VIŠŇOVSKÝ, Ján. Deliberative Communication in the Context of Authoritarian Sentimentalism and Disinformation Chaos. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 4-16.
    článok

    článok

  2. RADOŠINSKÁ, Jana - KVETANOVÁ, Zuzana - VIŠŇOVSKÝ, Ján. To Thrive Means to Entertain: The Nature of Today’s Media Industries. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 4-21.
    článok

    článok

  3. VIŠŇOVSKÝ, Ján et al. Television News as an Information Source and Its Perception in Slovakia. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X, 2019, vol. 10, no. 1, pp. 40-60.
    článok

    článok

  4. FAŠIANG, Tomáš - RUŽIČKA, Tomáš. Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie. In Megatrendy a médiá 2017. budúcnosť médií II. Megatrendy a médiá 2017 : budúcnosť médií II. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017. ISBN 978-80-8105-863-9, s. 144-151. VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok

  5. VIŠŇOVSKÝ, Ján. Tri podoby jednej značky. Denník Sme, spravodajský portál www.sme.sk a mobilná aplikácia Sme. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 280-295 online.
    článok

    článok

  6. SCHMIDTOVÁ, Mariana. Editoriál v britskej tlači. In Megatrendy a médiá 2014. medzinárodná vedecká konferencia. Megatrendy a médiá 2014 : Kognitívne procesy v mediálnej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenice 15. a 16. apríla 2014. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014. ISBN 978-80-8105-586-7, s. 185-203. KEGA: Štruktúra a kompozícia žánrov anglicky písanej žurnalistiky.
    článok

    článok

  7. Quo vadis massmedia, quo vadis marketing. Medzinárodná vedecká konferencia. Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. CD-ROM [277 s.]. ISBN 978-80-8105-256-9.
    elektronická kniha

    elektronická kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.