Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0046767^"
  1. LOYDLOVÁ, Miroslava - MATEJIČKOVÁ, Martina. Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 28, s. 593-603.
    článok

    článok

  2. MATEJIČKOVÁ, Martina. Globalizácia a jej vplyv pri tvorbe reklamných kampaní : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2014. 66 s.
    kniha

    kniha

  3. MATEJIČKOVÁ, Martina. Využitie sociálneho marketingu ako súčasť stratégie spoločenskej zodpovednosti firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2012. 54 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.