Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0048522^"
  1. MARKO, Peter. Sponzoring v športe : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2015. 56 s.
    kniha

    kniha

  2. KRESCANKOVÁ, Michaela. Marketing seniorov : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2015. 149 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. MOKROHAJSKÝ, Dušan. Seniori ako tvorcovia špeciálneho dopytu po produktoch a službách : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2015. 46 s.
    kniha

    kniha

  4. TEKULOVÁ, Barbora. Nákupné správanie seniorov : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2014. 53 s.
    kniha

    kniha

  5. KALINAYOVÁ, Paulína. Segment 50+ ako cieľová skupina marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2014. 58 s.
    kniha

    kniha

  6. KRESCANKOVÁ, Michaela. Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 244-255. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  7. KRESCANKOVÁ, Michaela - PLEVOVÁ, Katarína. New trends in communication with the segment of seniors. In EDAMBA 2014. International scientific conference. EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4005-6, pp. 537-544 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  8. MILADINOVIČ, Alexandra. Marketing športového klubu : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Krescanková. Bratislava, 2014. 49 s.
    kniha

    kniha

  9. KRESCANKOVÁ, Michaela - MILADINOVIČ, Alexandra. Marketing športového klubu HC Slovan Bratislava. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 102-108 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. KRESCANKOVÁ, Michaela. Lojalitné stratégie súčasnosti. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 241-253 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.