Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0048977^"
  1. GÚČIK, Marián et al. Geografia cestovného ruchu: Slovensko. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 165 s. ISBN 978-80-557-1925-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. GAJDOŠÍK, Tomáš - TIMKO, Martin. Od inteligentných miest k inteligentným cieľovým miestam cestovného ruchu : prípadová štúdia Bratislavy. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2020. ISSN 0139-8660, 2020, roč. 53, č. 2, s. 98-109.
    článok

    článok

  3. GAJDOŠÍK, Tomáš - ŠEBOVÁ, Ľubica. Manažment cieľových miest cestovného ruchu. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 177 s. ISBN 978-80-557-1710-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. GAJDOŠÍK, Tomáš. Reinžiniering manažérskych organizácií v cieľových miestach cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 0139-8660, 2019, roč. 52, č. 4, s. 230-240.
    článok

    článok

  5. GAJDOŠÍK, Tomáš. Manažérske organizácie v cieľových miestach cestovného ruchu. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2019. 131 s. Studia oeconomica, 65. ISBN 978-80-557-1663-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  6. KUČEROVÁ, Jana et al. Udržateľná konkurencieschopnosť cieľových miest cestovného ruchu. 1. vydanie. Banská Bystrica : DALI-BB, 2019. 138 s. ISBN 978-80-8141-221-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ORELOVÁ, Andrea - GAJDOŠÍK, Tomáš. Výkonnosť krajín V4 na trhu cestovného ruchu Európskej únie. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 4, s. 206-220.
    článok

    článok

  8. GAJDOŠÍK, Tomáš - ÜRGEOVÁ, Nikola. Ekonomika spoločného využívania a jej vplyv na odvetvie hotelierstva. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 3, s. 159-169.
    článok

    článok

  9. GÚČIK, Marián et al. Marketing podnikov cestovného ruchu. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 248 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-812-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. GAJDOŠÍK, Tomáš. Digitálny marketing hotelov. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2017. ISSN 1337-0545, 2017, roč. 11, č. jeseň, s. 22-28.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.