Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0049588^"
  1. KLUKOVÁ, Zuzana. Social media marketing vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Šilhárová. Bratislava, 2014. 54 s.
    kniha

    kniha

  2. KOTUĽÁKOVÁ, Jana. Word of mouth a word of mouse v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Šilhárová. Bratislava, 2014. 55 s.
    kniha

    kniha

  3. KATERINČINOVÁ, Eva. Metódy zberu nových nápadov pri vývoji nového produktu : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Šilhárová. Bratislava, 2014. 57 s.
    kniha

    kniha

  4. ŠILHÁROVÁ, Marta. Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2014. 172 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. KOSTELANSKÁ, Erika. Znižovanie marketingových nákladov využitím virálneho marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Šilhárová. Bratislava, 2013. 51 s.
    kniha

    kniha

  6. HUDEC, Martin. Metódy hodnotenia a výberu potenciálnych dodávateľov : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Šilhárová. Bratislava, 2013. 68 s.
    kniha

    kniha

  7. NAJDEKOVÁ, Katarína. Distribúcia a predaj produktov prostredníctvom internetu v podnikoch služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Šilhárová. Bratislava, 2013. 46 s.
    kniha

    kniha

  8. MIERESOVÁ, Renáta. Využitie kreatívnych techník na zvyšovanie inovačnej schopnosti firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Šilhárová. Bratislava, 2013. 50 s.
    kniha

    kniha

  9. PAĽKO, Peter - ŠILHÁROVÁ, Marta. Significance of SEO in marketing strategy. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 358-367 [CD-ROM]. I-13-105-00.
    článok

    článok

  10. ŠILHÁROVÁ, Marta - PAĽKO, Peter. Advantages of applying modern marketing methods. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 413-418 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.