Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 33  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0051917^"
  1. TVRDOŇ, Rudolf. Využitie marketingových nástrojov vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Adam Bartoš. Bratislava, 2018. 62 s.
    kniha

    kniha

  2. BUKOVOVÁ, Sylvia. Aktuálne trendy v environmentálnom a sociálnom podnikaní v SR : praktikum. Recenzenti: Katarína Grančičová, Dana Hrušovská, Adam Bartoš. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. [211 s.] [9 AH]. SAMRS/2017/EK/1/3, SSEDAS, DCI-NSAED/2014/352-248. ISBN 978-80-225-4592-1.
  3. BARTOŠ, Adam - JANČOVIČOVÁ, Monika. Comparison of Approach Towards Selected Features of Marketing Innovation in a Business Organization and in a Cooperative. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA @ EUBA 2018. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA @ EUBA 2018 : Capacity and Resources for Sustainable Development: The Role of Economics, Business, Management and Related Disciplines. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2018. ISBN 978-80-225-4571-6, pp. 24-32 online. VEGA 1/0857/16.
    článok

    článok

  4. BARTOŠ, Adam. Economic Features of V4 Countries Environment and Impact on the Business. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 33-36. VEGA 1/0709/15, VEGA 1/0128/15.
    článok

    článok

  5. REŽNÁ, Daniela. Podnikateľský zámer malého a stredného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Adam Bartoš. Bratislava, 2018. 63 s.
    kniha

    kniha

  6. BARTOŠ, Adam. Komparácia prístupu výrobných družstiev k marketingu v Slovenskej republike a v Českej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Nora Grisáková. Bratislava, 2018. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. BARTOŠ, Adam - GRISÁKOVÁ, Nora. Využívanie vybranej marketingovej činnosti v súbore výrobných družstiev. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 2, s. 53-64 online. VEGA 1/0368/18.
    článok

    článok

  8. BARTOŠ, Adam - JANČOVIČOVÁ, Monika. Stimuly pre výskum a vývoj v Slovenskej republiky. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 99-106 online. VEGA 1/0857/16.
    článok

    článok

  9. SZIGETI, Michal. SWOT analýza vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Adam Bartoš. Bratislava, 2017. 44 s.
    kniha

    kniha

  10. BARTOŠ, Adam. Možnosti prezentácie domácich poľnohospodárskych produktov na tuzemskom trhu. In Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania a faktory zvyšovania výkonnosti poľnohospodárskych podnikov II. : [recenzovaný zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4400-9, s. 48-53. VEGA 1/0709/15 50%, VEGA 1/0128/15 50%.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.