Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0052620^"
  1. BOSÁKOVÁ HOLUBOVÁ, Vilma. Marketing v rozvojových krajinách : diplomová práca. Školiteľ: Simona Škorvagová. Bratislava, 2016. 70 s.
    kniha

    kniha

  2. BOSÁKOVÁ HOLUBOVÁ, Vilma. Rodinné podnikanie na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Krošláková. Bratislava, 2014. 51 s.
    kniha

    kniha

  3. BELLAY, Marek - BOSÁKOVÁ HOLUBOVÁ, Vilma - LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 20-26 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.