Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 390  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0053542^"
  1. LACKO, Roman. Modelovanie efektívnosti produkčných jednotiek v službách a životnom prostredí : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania : obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 61 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4836-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. LACKO, Roman - HAJDUOVÁ, Zuzana - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Vybrané faktory vývoja cestovného ruchu v EÚ pred pandémiou COVID. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 100-111 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. ANDREJOVSKÝ, Pavol - HAJDUOVÁ, Zuzana - LACKO, Roman. Zhodnotenie vybraných dopadov globalizácie na poľnohospodárstvo. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 172-180 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. JUSKO, Ľubor - HUTMANOVÁ, Nikoleta - MOLITORIS, Ľudovít. Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 6-14 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. HUTMANOVÁ, Nikoleta - JUSKO, Ľubor - MOLITORIS, Ľudovít. Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 181-192 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. NOVYSEDLÁK, Martin - MARKOVIČ, Peter. Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 22-33 CD-ROM. VEGA 1/0328/21.
    článok

    článok

  7. HAJDUOVÁ, Zuzana et al. Multikriteriálna analýza vybraných krajín v oblasti kvality života. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 61-68 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. LACKO, Roman. Efektívnosť v cestovnom ruchu a životnom prostredí v krajinách Európskej únie : habilitačná práca. Oponent: Ľudmila Novacká... [et al.]. Bratislava, 2021. 111 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. HAJDUOVÁ, Zuzana - LACKO, Roman. Development of Business Environment of the EU. In The Current Issues of Business : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. ISBN 978-80-7556-093-3, pp. 44-53. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  10. DŹOGAN, Milan - LACKO, Roman - HAJDUOVÁ, Zuzana. Is It Better to Support Tourism After Pandemic Regionally or Globally? Case of European Union From the Socio-Economic Perspective. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Applied Economics Letters. - London : Taylor & Francis. ISSN 1466-4291, 2021, vol. november. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.