Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0054142^"
  1. COSKUN, Lucia et al. Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726, pp. 328-338 online.
    článok

    článok

  2. COSKUN, Lucia. Dotazníková analýza vybraných vzťahov marketingových komunikácií vo vinárskych podnikoch. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2016. ISSN 1338-5127, 2016, roč. 8, č. 1, s. 5-12.
    článok

    článok

  3. CHAJDIAK, Jozef - COSKUN, Lucia. Konkurencieschopnosť slovenských firiem vinárskeho priemyslu. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2015. ISSN 1336-7420, 2015, roč. 11, č. 3, s. 40-44.
    článok

    článok

  4. COSKUN, Lucia. Analýza a prognózovanie vývoja vinárskych podnikov. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420, 2014, roč. 10, č. 3, s. 18-22.
    článok

    článok

  5. COSKUN, Lucia. Vplyv online predaja na konštrukciu komunikačného mixu. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127, 2013, roč. 5, č. 2, s. 154-159.
    článok

    článok

  6. COSKUN, Lucia - HERZKA, Pavel - TOMLAIN, Juraj. Marketingové komunikačné stratégie vo vinárskych podnikoch. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127, 2012, roč. 4, č. 1, s. 34-43.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.