Výsledky vyhľadávania
- KITA, Pavol et al. Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2023, vol. 11, no. 2, pp. 133-146. VEGA 1/0012/22.
- KITA, Pavol et al. Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model. - Registrovaný: Scopus. In Cultural Management: Science and Education. - Berlin : Logos Verlag Berlin. ISSN 2512-6962, 2023, vol. 7, no. 1, pp. 85-101. VEGA 1/0012/22.
- BRBÚCHOVÁ, Dominika. Marketingové stratégie a ich využitie v online prostredí : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 87 s.
- BERANOVÁ, Michaela. Ekologicky uvedomelé spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 59 s.
- MIGROVÁ, Jana. Význam vplyvu farieb v marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 92 s.
- MICHLOVÁ, Michaela. Product placement ako súčasť zmyslového marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 75 s.
- PALKOVÁ, Tímea. Sonic branding : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 88 s.
- ROHÁČOVÁ, Karin. Marketingový mix vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 53 s.
- MINÁRIKOVÁ, Monika. Efekt krajiny pôvodu na vnímanú cenu a kvalitu potravín : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 79 s.
- VASIĽOVÁ, Nikola. Návrh marketingovej stratégie vo vybranom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 93 s.