Výsledky vyhľadávania
- ČVIRIK, Marián - DOTONG, Emmanuel. Examining the Adaptability of Consumer Ethnocentrism Using CETSCALE: a Comparison of the Philippines, Slovakia, and the Czech Republic. In Socijalna ekologija : časopis za ekološku misao i sociologijska istraživanja okoline. ISSN 1330-0113, 2024, vol. 33, no. 1, pp. 33-58. I-24-105-00.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 458.3 KB verejne dostupné - ČVIRIK, Marián - KUKUČKOVÁ, Zuzana. The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 119-126. I-24-105-00.
- ČVIRIK, Marián - BURZOVÁ, Simona. The Battle of the Home vs. the Foreign: Analysis of Consumer Ethnocentrism in the Context of the Country of Origin Effect. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 108-118. I-24-105-00, VEGA 1/0505/22.
- ČVIRIK, Marián - BABIŠOVÁ, Kristína. The Nexus Between Colour Preferences and Emotions Towards the Colours. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 15.
- KITA, Pavol - ČVIRIK, Marián. Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Retailing and Consumer Services. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989, 2024, vol. 81, pp. 1-10. VEGA 1/0012/22.
- ČVIRIK, Marián - SINGH, Anjali. Introduction to the Study of Consumer Ethnocentrism As a Strategic International Management Tool in India and Slovakia: a Gender Perspective. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 69-79. I-24-105-00.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 564.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení - KITA, Pavol et al. The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer. In Cooperation and Enlargement: Two Challenges to be Addressed in the European Projects—2022. - Cham : Springer Nature, 2024. ISBN 978-3-031-42252-2. ISSN 2198-4182, pp. 281-297. VEGA 1/0012/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 775.3 KB dostupné po prihlásení - GIZELOVÁ, Veronika. Stratégie privátnych maloobchodných značiek : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 88 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 4.6 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 5.1 MB z IP adresy EU po prihlásení - MILOŠOVIČOVÁ, Katarína. Význam vybraných elementov zmyslového marketingu v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 96 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 9.1 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení - KUKUČKOVÁ, Zuzana. Audio a vizuálny branding ako prvok zmyslového marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 103 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 210 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 3.6 MB z IP adresy EU po prihlásení