Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 136  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0054245^"
  1. ČVIRIK, Marián - DOTONG, Emmanuel. Examining the Adaptability of Consumer Ethnocentrism Using CETSCALE: a Comparison of the Philippines, Slovakia, and the Czech Republic. In Socijalna ekologija : časopis za ekološku misao i sociologijska istraživanja okoline. ISSN 1330-0113, 2024, vol. 33, no. 1, pp. 33-58. I-24-105-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF458.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. ČVIRIK, Marián - KUKUČKOVÁ, Zuzana. The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 119-126. I-24-105-00.
    článok

    článok

  3. ČVIRIK, Marián - BURZOVÁ, Simona. The Battle of the Home vs. the Foreign: Analysis of Consumer Ethnocentrism in the Context of the Country of Origin Effect. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 108-118. I-24-105-00, VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  4. ČVIRIK, Marián - BABIŠOVÁ, Kristína. The Nexus Between Colour Preferences and Emotions Towards the Colours. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 15.
    článok

    článok

  5. KITA, Pavol - ČVIRIK, Marián. Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Retailing and Consumer Services. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989, 2024, vol. 81, pp. 1-10. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  6. ČVIRIK, Marián - SINGH, Anjali. Introduction to the Study of Consumer Ethnocentrism As a Strategic International Management Tool in India and Slovakia: a Gender Perspective. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 69-79. I-24-105-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF564.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol et al. The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer. In Cooperation and Enlargement: Two Challenges to be Addressed in the European Projects—2022. - Cham : Springer Nature, 2024. ISBN 978-3-031-42252-2. ISSN 2198-4182, pp. 281-297. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené775.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. GIZELOVÁ, Veronika. Stratégie privátnych maloobchodných značiek : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 88 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha4.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce5.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. MILOŠOVIČOVÁ, Katarína. Význam vybraných elementov zmyslového marketingu v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 96 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha9.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. KUKUČKOVÁ, Zuzana. Audio a vizuálny branding ako prvok zmyslového marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 103 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha210 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.