Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0055156^"
  1. BENKŐOVÁ, Silvia. Nové trendy online marketingu a ich uplatňovanie v praxi : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2016. 105 s.
    kniha

    kniha

  2. KRNÁČOVÁ, Paulína - BENKŐOVÁ, Silvia. Trendy v online marketingu na rok 2016. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 13-25 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  3. BENKŐOVÁ, Silvia. Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Design v automobilovom priemysle : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2014. 49 s.
    kniha

    kniha

  4. BENKŐOVÁ, Silvia - ŠPROCHOVÁ, Lenka. Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Design v automobilovom priemysle. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 26-36 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.