Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 44  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0057546^"
  1. NOVÁK, Jaromír et al. Rozvoj pedagogických kompetencií vysokoškolských učiteľov. Recenzenti: Rudolf Šlosár, Andrea Tureková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 276 s. [18,47 AH]. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299. ISBN 978-80-225-4947-9. [Počet ex. : 13, z toho voľných 11, prezenčne 2]
  2. ČONKOVÁ, Andrea. Riešenie výchovných problémov žiakov prostredníctvom prípadových štúdií ako súčasť prípravy budúcich pedagógov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 3-6. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  3. ČONKOVÁ, Andrea. Školská pedagogika. Recenzenti: Zuzana Chmelárová, Mária Matulčíková. 2. prepracované a doplnené vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 149 s. [9,05 AH]. ITMS 2014+: 312011AKL9. ISBN 978-80-225-4899-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  4. PASIAR, Ladislav. Prezentačné zručnosti. Recenzenti: Andrea Čonková, Martin Droščák. 1.vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 99 s. [7,232 AH]. ISBN 978-80-225-4812-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  5. CHMELÁROVÁ, Zuzana - ČONKOVÁ, Andrea. Project Based Learning from the Point of View of Economics Students. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2021, vol. 10, no. 2, pp. 832-838 online.
    článok

    článok

  6. ČONKOVÁ, Andrea. Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864, 2021, roč. 32, č. 1, s. 14-21.
    článok

    článok

  7. ČONKOVÁ, Andrea. Prípadová štúdia ako metóda riešenia výchovných problémov žiakov v príprave budúcich učiteľov. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 6-15 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  8. NOVÁK, Jaromír et al. Odborová didaktika ekonomických predmetov. Recenzenti: Rudolf Šlosár, Ľudmila Velichová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 191 s. [12,44 AH]. ISBN 978-80-225-4846-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  9. CHMELÁROVÁ, Zuzana - ČONKOVÁ, Andrea. Súvislosť osobnostných vlastností učiteľa s jeho výchovnovzdelávacím pôsobením a autoritou. In Media4u Magazine : pro podporu vědy a výzkumu v oblasti vzdělávání. - Praha : Ing. Jan Chromý, Ph.D. ISSN 1214-9187, 2020, roč. 17, č. 2, s. 19-24 online. č. 005 EU-4/2019.
    článok

    článok

  10. ČONKOVÁ, Andrea - CHMELÁROVÁ, Zuzana. Výchovné problémy žiakov stredných škôl z pohľadu učiteľov. In Mládež a spoločnosť : slovenský časopis pre štátnu politiku a výskum mládeže. - Bratislava : Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky. ISSN 1335-1109, 2020, roč. 26, č. 1, s. 63-70.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.