Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0061603^"
  1. KUPEC, Václav. Moderní kontrola veřejné správy. 1. vydání. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2023. 151 s. ISBN 978-80-7676-713-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. KUPEC, Václav. The Results of the Project Higher Education Teachers´ Digital Literacy Improvement. In Acta VŠFS : Economic Studies and Analyses. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2022. ISSN 1802-792X, 2022, vol. 16, no. 1, pp. 88-90.
    článok

    článok

  3. SMIŘINSKÁ, Markéta - KUPEC, Václav. The Evaluation of marketing communication. In Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. - Praha : Newton College, 2017. ISSN 1801-7118, 2017, roč. 13, č. 3, s. 23-34.
    článok

    článok

  4. KUPEC, Václav. Digital Possibilities of Internal Audit. In Acta VŠFS : Economic Studies and Analyses. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2017. ISSN 1802-792X, 2017, vol. 11, no. 1, p. 28-44.
    článok

    článok

  5. KUPEC, Václav. Digitální budoucnost marketingového výzkumu. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622, 2015, roč. 25, č. 4, s. 8.
    článok

    článok

  6. ROGOVSKÁ, Vanda. 3D tlač ako nová priemyselná revolúcia. In Marketing identity 2015 : digitálny marketing & digitálny spotrebiteľ. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2015 : digitálny marketing & digitálny spotrebiteľ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 10.-11.11.2015. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2015. ISBN 978-80-8105-778-6, s. 105-119. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.