Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0067511^"
  1. PIATRA, Lukáš. Vzťahy s médiami a sociálne siete ako súčasť krízovej komunikácie. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 77-86. KEGA 029EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené846.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. DANESHJO, Naqibullah et al. Design of the New Production Line in the Automotive Company. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2024, vol. 13, no. 1, pp. 112-122. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. FABUŠOVÁ, Lea. Nové trendy v krízovom manažmente firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 52 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce930.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. KAČEŇÁK, Richard. Optimalizácia výsledkov vyhľadávania za účelom zvyšovania tržieb podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 38 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. MITTEROVÁ, Nina. Vplyv sociálnych sietí na povedomie o vybranej značke : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 52 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. MIŠKEJE, Lukáš. Issue management ako súčasť public relations firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 49 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha90.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. TUROVSKÝ, Alex. TikTok ako nástroj zvyšovania ziskovosti podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 60 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. ŠADIBOL, Andrej. Optimalizácia prvkov online marketingovej komunikácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2024. 42 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. ŠEBŐK, František. Vplyv nových trendov v digitálnom marketingu vybranej firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Piatra. Bratislava, 2024. 45 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce764.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. KUCHTA, Martin - PIATRA, Lukáš. Conversion Performance of Internet Advertising Formats With the Aim of Registering New Users on a Gamified Internet Platform. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 140-148. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené487.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.