Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0068842^"
  1. ČAKANOVÁ, Lucia. Moderné nástroje a techniky marketingovej komunikácie - influencer marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2020. 117 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. VODÁK, Josef et al. Who is Influencer and How to Choose the Right One to Improve Brand Reputation? In Managing Global Transitions. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935, 2019, vol. 17, no. 2, pp. 149-162. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  3. VODÁK, Josef et al. Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management. In Managing Global Transitions. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935, 2019, vol. 17, no. 3, pp. 211–220. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  4. DORČÁKOVÁ, Ingrid - NOVYSEDLÁK, Martin - ČAKANOVÁ, Lucia. Postavenie a reputácia wellness ekonomiky na Slovensku. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028, 2019, roč. 16, č. 2, s. 67-76 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  5. NOVYSEDLÁK, Martin - ČAKANOVÁ, Lucia - DORČÁKOVÁ, Ingrid. Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028, 2019, roč. 16, č. 3, s. 67-74 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  6. ČAKANOVÁ, Lucia et al. Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World. In Wissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. - Berlin : uni-edition, 2019. ISBN 978-3-947208-11-1, s. 375-390. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  7. ČAKANOVÁ, Lucia - DORČÁKOVÁ, Ingrid - MOLITORIS, Ľudovít. Wellness marketing - analytický pohľad na vybrané prístupy a stratégie. In Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4543-3, s. 42-51 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  8. ČAKANOVÁ, Lucia - VEDEJ, Mojmír - PEKÁR, Miroslav. Špecifiká kontroly v sektore sprostredkovateľov finančných služieb. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 175-188 online.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.