Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0070039^"
  1. KOZEL, Roman et al. Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2017. ISSN 1804-8048, 2017, č. 40, s. 95-107.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF284.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  2. KOZEL, Roman et al. ISO 9001 as a Standard of Quality Management in Poland and Czech Republic: An Analysis Based on the Global Data. - Registrovaný: Scopus. In Problems and Perspectives in Management. - Sumy : LLC "СPС "Business Perspectives". ISSN 1810-5467, 2017, vol. 15, no. 3, pp. 266-275.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.8 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.