Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0074677^"
  1. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - KALAMEN, Kristián. Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix. - Registrovaný: Scopus. In Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790, 2025, vol. 37, special Issue, pp. 85-97. VEGA 1/0110/24, 01SVV22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené292.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. SOLEJ, Rastislav et al. The Evolution and Assessment of Minimum Wage in Slovakia: Gross vs. Net Wages, Taxation, and the Relationship to the Living Minimum. In Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics. International Scientific Conference. Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics : Proceedings of 14th International Scientific Conference : November 7 - 8, 2024, Horní Lomná, Czech Republic. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2025. ISBN 978-80-7510-601-8, pp. 30-39.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené408.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. BAŠTÝŘOVÁ, Klára - KALAMEN, Kristián - POLLÁK, František. The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Study of Automotive Companies in the Czech Republic. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 0323-262X, 2024, roč. 53, č. 4, s. 229-242. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF408.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. SOLEJ, Rastislav - KALAMEN, Kristián. Minimálna mzda v priebehu rokov na ceste k štvorcifernému číslu. In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 2453-9287, 2024, č. 1, s. 22-25.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené762.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. KALAMEN, Kristián. COVID-19:Examining the Reallocation Shock across Industries. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 69-76. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené465 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. KALAMEN, Kristián et al. E-Marketing Communication in the Beverage Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 93-103. VEGA 1/0140/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF432.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. POLLÁK, František et al. Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia in the Context of Interyear Development. In 11th Cartpathial Logistics Congress. CLC 2023 - Carpathian Logistics Congress : Conference Proceedings. - Ostrava, Czech Republic : TANGER, 2024. ISBN 978-80-88365-17-4. ISSN 2694-9318, pp. 20-25. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené817.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. KALAMEN, Kristián et al. Analyzing the Correlation Between Logistic Companies' Revenues and the Dynamics of the S&P 500 Index in the Light of Accelerated Digitization. In International Conference on Organizational Science Development: Green and Digital Transition – Challenge or Opportunity. 43rd International Conference on Organizational Science Development : Green and Digital Transition – Challenge or Opportunity. - Maribor : University of Maribor, University Press, 2024. ISBN 978-961-286-842-0, pp. 419-428. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.5 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. DZILSKÁ, Zuzana et al. Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication in Social Media. In Management in Marketing Communications. - London : IntechOpen, 2024. ISBN 978-0-85466-619-5, pp. 103-126. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené442.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. SOLEJ, Rastislav - KALAMEN, Kristián - HOJDIK, Vladimír. Populism and Marginalized Communities: How Politicians in Slovakia Abused Poverty during Election. In Business and Management 2024. International Scientific Conference. Business and Management 2024 : 14th International Scientific Conference. - Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University, 2024. ISBN 978-609-476-363-2. ISSN 2029-4441, pp. 32-40.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF630.5 KBverejne dostupné
    nerozpoznaný

    nerozpoznaný


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.