Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 34  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0079944^"
  1. VAVROVÁ, Katarína et al. Smart City 4.0 as the Concept of Strategically Managed Sustainable Urbanism. - Registrovaný: Web of Science. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad. ISSN 2334-6191, 2025, vol. early access, pp. [1-14]. VEGA 1/0110/24, IVSUPS2302.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. BARTEKOVÁ, Mária - KONEČNÝ, Michal. Leadership a kreativní průmysl : vysokoškolské učební texty. Recenzenti: Jakub Soviar, Petra Pártlová. 1. vydání. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. 90 s. [4,24 AH]. Horizon Europe "OpenMusE" 101095295. ISBN 978-80-7556-148-0.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF794 KBz IP adresy SEK po prihlásení
  3. POLLÁK, František et al. Corporate Reputation in the Context of Sustainable Development : (Monograph). Reviewers: Jakub Soviar, Petra Pártlová. 1st Edition. Frankfurt am Main : Neowiss - Europäischer Wissenschaftsverlag, 2024. [267 s.] [12,34 AH]. VEGA 1/0140/21. ISBN 978-3-945484-32-6.
  4. OSTRIHOŇOVÁ, Miroslava - JONIAKOVÁ, Zuzana. Vplyv podnikovej kultúry na finančnú stratégiu a finančné rozhodovanie. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva I. : zborník vedeckých statí - Proceedings of Scientific Articles. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2024. ISBN 978-80-225-5153-3, s. 96-119.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené481.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. BOLEK, Vladimír - HOLÝ, Ján. Silicon Strains: Mastering Managerial Decisions in a Challenging Tech Landscape. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva I. : zborník vedeckých statí - Proceedings of Scientific Articles. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2024. ISBN 978-80-225-5153-3, s. 22-35. VEGA 1/0520/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené478.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. HOLÝ, Ján - BOLEK, Vladimír. Tech-Framed Realities: Unraveling the Structural Influence of Technology. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva I. : zborník vedeckých statí - Proceedings of Scientific Articles. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2024. ISBN 978-80-225-5153-3, s. 48-62. VEGA 1/0520/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené454.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. BARTHELT, Tobias et al. Family Businesses in Tourism in Central Europe - Current Situation and Future Opportunities. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva I. : zborník vedeckých statí - Proceedings of Scientific Articles. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2024. ISBN 978-80-225-5153-3, s. 4-21. CE0100090 GREENPACT (50%), SReST DRP0200445 (50%).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené983.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. SOĽAVOVÁ, Monika - BOLEK, Vladimír. Finančné pomerové ukazovatele v polygrafickom priemysle na Slovensku. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva I. : zborník vedeckých statí - Proceedings of Scientific Articles. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2024. ISBN 978-80-225-5153-3, s. 120-133. VEGA 1/0662/23 (50%), VEGA 1/0520/24 (50%).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené418.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. JONIAKOVÁ, Zuzana - OSTRIHOŇOVÁ, Miroslava. Podniková kultúra ako determinant úspešnosti podniku. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva I. : zborník vedeckých statí - Proceedings of Scientific Articles. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2024. ISBN 978-80-225-5153-3, s. 63-95. VEGA 1/0188/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené623.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. KALAMEN, Kristián et al. E-Marketing Communication in the Beverage Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 93-103. VEGA 1/0140/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF432.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.