Výsledky vyhľadávania
- MALEGA, Peter et al. Design of a Robotic Workstation in the Company. - Registrovaný: Scopus. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2025, vol. 14, no. 1, pp. 93-106. KEGA 030EU- 4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022, KEGA 003TUKE-4/2024.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 850.4 KB verejne dostupné - SLOBODNÍK, Branislav - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Digital Market Tools Used by Financial Intermediaries in Slovakia. In PEFnet 2024. European Scientific Conference of Doctoral Students. PEFnet 2024 : 28th European Scientific Conference of Doctoral Students : November 21, 2024, Brno. - Brno : Mendel University in Brno, 2024. ISBN 978-80-7701-002-3, pp. 73-74.
- SLOBODNÍK, Branislav - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Analysis of the use of Digital Marketing Tools by Insurance Intermediaries in the Slovak Republic. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 49-57. I-24-103-00.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.1 MB dostupné po prihlásení - KUCHTA, Martin et al. Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behavior. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 117-129. VEGA 1/0392/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 487.6 KB verejne dostupné - KUCHTA, Martin et al. Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behaviour. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 27.
- BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 1, s. 4-10. VEGA 1/0392/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 199.3 KB dostupné po prihlásení - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Effectiveness of Digital Content Distribution Channels. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 6-16. VEGA 1/0392/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 270.8 KB dostupné po prihlásení - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - POPOVIČOVÁ, Dominika - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates. In International Scientific Conference of Doctoral Students. 11. Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024. ISBN 978-80-553-3842-2, pp. 56-61. VEGA 1/0064/23, VEGA 1/0392/23, KEGA 030EU-4/2022.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 548 KB dostupné po prihlásení - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - PIATRA, Lukáš. Vplyv umelej inteligencie na efektivitu bannerovej reklamy. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 115-123. VEGA 1/0392/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 313.2 KB dostupné po prihlásení