Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0089688^"
  1. MALEGA, Peter et al. Design of a Robotic Workstation in the Company. - Registrovaný: Scopus. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2025, vol. 14, no. 1, pp. 93-106. KEGA 030EU- 4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022, KEGA 003TUKE-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF850.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. SLOBODNÍK, Branislav - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Digital Market Tools Used by Financial Intermediaries in Slovakia. In PEFnet 2024. European Scientific Conference of Doctoral Students. PEFnet 2024 : 28th European Scientific Conference of Doctoral Students : November 21, 2024, Brno. - Brno : Mendel University in Brno, 2024. ISBN 978-80-7701-002-3, pp. 73-74.
    článok

    článok

  4. SLOBODNÍK, Branislav - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Analysis of the use of Digital Marketing Tools by Insurance Intermediaries in the Slovak Republic. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 49-57. I-24-103-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. KUCHTA, Martin et al. Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behavior. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 117-129. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF487.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. KUCHTA, Martin et al. Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behaviour. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 27.
    článok

    článok

  7. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 1, s. 4-10. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené199.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Effectiveness of Digital Content Distribution Channels. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 6-16. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené270.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. BALAŠČÁKOVÁ, Simona - POPOVIČOVÁ, Dominika - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates. In International Scientific Conference of Doctoral Students. 11. Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024. ISBN 978-80-553-3842-2, pp. 56-61. VEGA 1/0064/23, VEGA 1/0392/23, KEGA 030EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené548 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. BALAŠČÁKOVÁ, Simona - PIATRA, Lukáš. Vplyv umelej inteligencie na efektivitu bannerovej reklamy. In MERKÚR 2024. International Scientific Conference. MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5216-5, pp. 115-123. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené313.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.