Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 106  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0090998^"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ĎURANOVÁ, Lucia. Migrácia vysokokvalifikovanej pracovnej sily z tretích krajín na trhy EÚ, s akcentom na pracovný trh SR. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 142-154. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  2. ŠPROCHOVÁ, Lenka. Prínosy online komunikácie firmy v rámci budovania pozitívneho corporate image. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 127-132. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  3. ŠKORVAGOVÁ, Simona. Strategický pohľad na environmentálnu udržateľnosť podnikania. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 115-126. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  4. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Súčasné trendy v spotrebiteľskom správaní pri nákupe a spotrebe potravín na Slovensku a v Českej republike. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 101-114. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  5. VETERNÍKOVÁ, Mária. Zákon o ochrane spotrebiteľa vo svetle novelizácií. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 133-141. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  6. Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. Otília Zorkóciová a kolektív, zostavovateľky: Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová ; recenzenti: Víťazoslav Balhar, Nora Farkašová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 176 s. [8,8 AH]. VEGA 1/1185/12. ISBN 978-80-225-4001-8. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR). [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. ZORKÓCIOVÁ, Otília - VANKOVÁ, Lucia. Aktuálne trendy medzinárodnej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach so zameraním na metódu džiu-džicu a technológie spodnej vlny. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 155-167. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  8. JAMBOROVÁ, Erika Mária. Dosahy zmien spotrebiteľského správania na úpravu marketingových programov v bankovom sektore SR ako súčasti bankového sektora EÚ. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 15-33. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  9. PÁSZTOROVÁ, Janka. Ekologické inovácie v Slovenskej republike. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 56-66. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  10. ZUBAĽOVÁ, Ľubica. Kontrola kvality potravín v Slovenskej republike. In Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4001-8, s. 168-176. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.