Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3432  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth k0001177^"
  1. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. JANKOVIČ, Michal. Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2023. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. KORYTINOVÁ, Kristína. Možnosti a perspektívy rozvoja maloobchodnej siete vo vybranej lokalite : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2023. 138 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. ŠTULLER, Pavol. Vekový manažment ako súčasť personálnej politiky podniku : dizertačná práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2023. 149 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. VÁVRA, Michal. Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 198 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. KUKURA, Marek. Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2022. 162 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. VERNEROVÁ, Dominika. Úloha logistických centier vo zvyšovaní kvality distribučných služieb : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2022. 186 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie dizajnu v produktových inováciách a pri tvorbe udržateľnej konkurenčnej výhody : dizertačná práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2022. 125 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. KOSHTURA, Anastasiia. Virtuálna platobná mena v prostredí e-commerce : diplomová práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2022. 63 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠILD, Daniel. Aplikácia a porovnanie nástrojov Pay-Per-Click a Pay-Per-Impression : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2022. 67 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.