Výsledky vyhľadávania
- HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- JANKOVIČ, Michal. Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2023. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KORYTINOVÁ, Kristína. Možnosti a perspektívy rozvoja maloobchodnej siete vo vybranej lokalite : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2023. 138 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠTULLER, Pavol. Vekový manažment ako súčasť personálnej politiky podniku : dizertačná práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2023. 149 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- VÁVRA, Michal. Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 198 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KUKURA, Marek. Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2022. 162 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- VERNEROVÁ, Dominika. Úloha logistických centier vo zvyšovaní kvality distribučných služieb : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2022. 186 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie dizajnu v produktových inováciách a pri tvorbe udržateľnej konkurenčnej výhody : dizertačná práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2022. 125 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KOSHTURA, Anastasiia. Virtuálna platobná mena v prostredí e-commerce : diplomová práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2022. 63 s.
- ŠILD, Daniel. Aplikácia a porovnanie nástrojov Pay-Per-Click a Pay-Per-Impression : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2022. 67 s.