Výsledky vyhľadávania

  1. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. HORVÁTH, Martin. Marketing a súčasná behaviorálna ekonómia : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2020. 153 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. KNOŠKOVÁ, Dana. Ekonomizácia tovarového toku využívaním automatickej identifikácie tovaru : dizertačná práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2020. 158 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. STANKOVÁ, Monika. Shopper marketing a jeho uplatnenie v podmienkach maloobchodu : dizertačná práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2020. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. VAŠKOVÁ, Linda. Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2020. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. PECHERSKY, Alexander. Multiculturalism in the management of foreign companies operating in Slovakia : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2020. 147 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. SZUNYAI, Alex. Elektromobilita v Slovenskej republike : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2020. 42 s.
    kniha

    kniha

  8. ŠARMÍR, Erik. Marketing vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2020. 50 s.
    kniha

    kniha

  9. TOVARŇÁKOVÁ, Lenka. Mystery shopping : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2020. 51 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠTIBRANÁ, Lenka. Možnosti aplikovateľnosti vybraného startupu v podmienkach Slovenskej republiky : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2020. 48 s.
    kniha

    kniha