Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3928  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth k0001177^"
  1. HOZALIAN, Elza. Mystery shopping v online podmienkach : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2024. 54 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce580.2 KBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  2. PAĽOVSKÁ, Nátália Nella. Marketingový plán pre nový produkt : bakalárska práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2024. 54 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce470 KBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  3. VÝBOCH, Matúš. Cielenie v marketingu sociálnych médií : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Jankovič. Bratislava, 2024. 46 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. ŠULAVÍK, Adam. Využitie kvantitatívnych metód pri výskume trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Eduard Baumöhl. Bratislava, 2024. 45 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. SCHOLZOVÁ, Dominika. Cenové stratégie pre malé a stredné podnikanie : bakalárska práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2024. 63 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce975.1 KBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  6. KLAMO, Viktor. Kvalita a kontrola produktov v podmienkach štvrtej priemyselnej revolúcie : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2024. 63 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. MACHALKOVÁ, Ivana. Úloha emocionálnej inteligencie v marketingu a jej využitie v obchode : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2024. 59 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. GLONEK, Matej. Zvyšovanie konkurencieschopnosti vybraného podniku s využitím nástrojov marketingového mixu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2024. 66 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. GRANČIČOVÁ, Martina. Marketingová komunikácia vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2024. 46 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha439.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. VAGAČOVÁ, Ľudmila. Elektromobilita a alternatívne druhy dopravy : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2024. 52 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.