Výsledky vyhľadávania

  1. TOMAN, Marian. Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  2. ŠUPÁK, Juraj. Sponzoring ako súčasť marketingu športu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 166 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  3. ZENDULKA, Lukáš. Možnosti využitia holistického marketingu v podpore udržateľného rozvoja : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  4. KRAKO, Jakub. Budovanie pozície značky Slovenský paralympijský výbor v odvetví športu : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2017. 130 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  5. BERECOVÁ, Alexandra. Motivácia a odmeňovanie zamestnancov vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2017. 49 s.
    kniha

    kniha


  6. KOZÁKOVÁ, Natália. Ekologický marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2017. 55 s.
    kniha

    kniha


  7. POLÁČKOVÁ, Petronela. Senzorický marketing - jeho vplyv na postoje návštevníkov k vybranému nákupnému centru : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha


  8. GAJDOŠ, Michal. Marketingová stratégia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Tomáš Ružička. Bratislava, 2017. 55 s.
    kniha

    kniha


  9. REPA, Matúš. Marketing futbalového klubu : bakalárska práca. Školiteľ: Tomáš Ružička. Bratislava, 2017. 45 s.
    kniha

    kniha


  10. KROTKÁ, Jana. Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí : bakalárska práca. Školiteľ: Tomáš Ružička. Bratislava, 2017. 56 s.
    kniha

    kniha