Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0013481^"
  1. Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. CD-ROM [124 s.]. VEGA 1/0652/10. ISBN 978-80-225-3247-1. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. HÖLZ, R. Marketing - spoločenská objednávka : Činnosť, ktorá si vyžaduje systémový prístup a pozornosť. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 2.
    článok

    článok

  3. HÖLZ, R. Manažment v marketingových činnostiach : Dôležitá úloha komunikácie. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 45.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.