Výsledky vyhľadávania

  1. ZAGORŠEK, Branislav - ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Firemné plánovanie : materiály na cvičenia. Recenzenti: Peter Šinský, Richard Bednár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 142 s. [8,21 AH]. ISBN 978-80-225-4575-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  2. HIRKOVÁ, Andrea. Proces tvorby marketingového plánu podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 50 s.
    kniha

    kniha

  3. PJENTEKOVÁ, Michaela. Marketingová štúdia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 42 s.
    kniha

    kniha

  4. KOVÁČOVÁ, Kristína. Podnikateľský plán vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 51 s.
    kniha

    kniha

  5. BABJAKOVÁ, Kristína. Návrh marketingového komunikačného mixu pre vybraný podnik s využitím progresívnych metód propagácie : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 57 s.
    kniha

    kniha

  6. KALAUZOVÁ, Klaudia. Marketingová štúdia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 59 s.
    kniha

    kniha

  7. MIHALIK, Martin. Podnikateľský plán vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha

  8. LACKO, Tibor. Proces tvorby marketingového plánu podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 53 s.
    kniha

    kniha

  9. HYČKOVÁ, Michaela. Proces tvorby marketingového plánu podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2016. 54 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠULAJOVÁ, Monika. Aplikácia metód marketingového výskumu v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2016. 50 s.
    kniha

    kniha