Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 116  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0021044^"
  1. ZAGORŠEK, Branislav - ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Firemné plánovanie : materiály na cvičenia. Recenzenti: Peter Šinský, Richard Bednár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 142 s. [8,21 AH]. ISBN 978-80-225-4575-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 2]
  2. PJENTEKOVÁ, Michaela. Marketingová štúdia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 42 s.
    kniha

    kniha

  3. LACKO, Tibor. Proces tvorby marketingového plánu podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 53 s.
    kniha

    kniha

  4. KALAUZOVÁ, Klaudia. Marketingová štúdia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 59 s.
    kniha

    kniha

  5. KOVÁČOVÁ, Kristína. Podnikateľský plán vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 51 s.
    kniha

    kniha

  6. HIRKOVÁ, Andrea. Proces tvorby marketingového plánu podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 50 s.
    kniha

    kniha

  7. MIHALIK, Martin. Podnikateľský plán vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha

  8. BABJAKOVÁ, Kristína. Návrh marketingového komunikačného mixu pre vybraný podnik s využitím progresívnych metód propagácie : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2017. 57 s.
    kniha

    kniha

  9. HYČKOVÁ, Michaela. Proces tvorby marketingového plánu podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2016. 54 s.
    kniha

    kniha

  10. MIKO, Marek. Marketingová štúdia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Šinský. Bratislava, 2016. 48 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.