Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0022015^"
  1. The Handbook of Experimental Economics. Volume 2. 1st Edition. Princeton : Princeton University Press, 2020. 747 s. ISBN 978-0-691-20274-7. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
  2. ROTH, Alvin E. Kdo dostává co a proč? : nové ekonomické směry v konceptu vhodného párování matchmaking a návrzích podoby trhů market design. Praha : Práh, 2016. 227 s. ISBN 978-80-7252-646-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. ROTH, Alvin E. Who gets what and why : the hidden world of matchmaking and market design. London : William Collins, 2015. 260 s. ISBN 978-0-00-752077-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. The Handbook of Experimental Economics. Volume 2. 1st Edition. Princeton : Princeton University Press, 2015. 747 s. ISBN 978-0-691-13999-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. The Handbook of experimental economics. Princeton : Princeton University Press, 1995. xvi, 721 s. ISBN 0-691-04290-X. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.